Umo...

Alexandra följde med till umo idag och jag fick prata lite med en tjej (tant...).. men hon var faktiskt trevlig. Hon verkade inte fördomsfull eller nånting, så jag ska gå till henne igen nästa vecka tror jag (är inte helt säker..). Ehm, men sen gick vi och fikade. Alex bjöd mig för att jag tyckte det var jobbigt, tack finis ♥ Sen gick vi till ett köpcenter som låg nära fiket och jag köpte ett par julklappar till mamma, syrran (som dessutom kommer hem från Kanada i helgen!) pappa och Johanna! :)

Blev nöjd med köpen och nu ska jag (tröttis..) gå och lägga mig. Har mått dåligt idag också, men har ändå tagit det ganska lugnt. Fick vila på rasten i personalrummet (haha omg... min lärare lät mig! xD) så ansträngde mig inte så mycket. Men vi får se hur provresultaten blir på onsdag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0