Myst + film!

Fina Johanna kom över med choklad och julmust (hehe...) och vi tittade på film hela dan. Fick springa och pissa tusen gånger.. haha... vi drack seriöst upp två stycken läskflaskor (1,5 L) xD Jag har faktiskt inte varit lika pissed som vanligt, fast... jag håller ju det inne också. Imorgon ska jag tvinga mig själv till skolan.. Vi får se hur det går. På Onsdag blir det läkaren.. måste ju fortsätta kolla upp det där skitet med blodtrycket osv. Annars så ska jag till UMO nån dag... vet inte vilken. Har inte riktigt bestämt.

Torsdag ska jag till skolan och soc ska vara med.. Hm, vi får se. De är väl inte sådär skiitkända för att vara trevliga mot unga mammor, men kanske är det annorlunda för mig? Jag tvivlar.

Aja, ha det så bra!

(Haha, mamma jobbade hela dan så vi hann inte fira 1:a advent.. ska göra det senare ikväll tror jag xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0